عازم کربلام...

خرید بک لینک
السلام علیک یااباعبدالله...سلام آقاجان...هنوزم تو ناباوری ام...تا نرسم بین الحرمین بازم باورم نمی شه...من کجاو...من روسیاه...

ان شاالله تا دو روز دیگه عازم کربلام و اگه خدا بخواد و البته لایق باشم نائب الزیاره دوستان عزیزم هستم.

همه دوستان حلال کنید...

التماس دعا

یاحق

چشمه رستگاری...

ما را در سایت چشمه رستگاری دنبال می‌کنید

برچسب: عازم کربلام, نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 23:11

صفحه بندی